תעמולה רפואית וניהול פרוייקטים ב - Outsourcing

בתעמולה רפואית מתקיימים מפגשים שוטפים בין איש המקצוע (רופא, אחות וכו') לבין תעמלן.
במפגש מעביר התעמלן לאיש המקצוע את המידע הרלוונטי על המוצר, תוך שימת דגש על היתרונות והתועלות של המוצר הן מצד הרופא והן מצד המטופל.

עבודת תעמולה טובה גורמת לאנשי המקצוע להמליץ על המוצר המסוים ביוזמתם ו / או להיענות בצורה חיובית לפניות צרכנים בנושא הנדון (בעקבות קמפיין טלוויזיה או יחסי ציבור וכו').
התוצאה הסופית הינה הגדלת המכירות, נתח השוק , המודעות וכד'.

חברת  MTM מציעה מגוון פתרונות רחב במסגרת תעמולה במיקור חוץ  מול קהלי יעד שונים –
  • נציגים רפואיים לתעמולה מול רופאי קהילה
  • נציגים רפואיים לתעמולה מול רופאים מומחים
  • נציגים רפואיים לתעמולה והדרכות בבתי מרקחת
  • נציגים רפואיים לתעמולה מול דיאטניות
  • צוות אחיות להדרכה והסברה
חברת MTM מבצעת פרויקטים :

קצרי טווח :
  • שיווק מוצרים עונתיים (למספר חודשים), שלא כדאי להחזיק עבורם צוות תעמולה קבוע כל השנה.
  • שיווק מוצרים בהשקה לפרק זמן מוגבל.
  • החלפת נציגים רפואיים של החברה בעת חופשות לידה.
  • תזכורת למוצרים ותיקים שלא מתבצעת עבורם תעמולה IN-HOUSE
  • בדיקת כדאיות ויעילות תעמולה למוצר חדש / ותיק.
ארוכי טווח:
  • הקמת צוותי תעמולה לפעילות שוטפת מול קהלי יעד שונים.
  • הדרכות לקהל רפואי ופארה-רפואי, לדוגמא רוקחים בבתי מרקחת.
  • חבירת כוחות לצוותים קיימים (תוספת נציגים רפואיים לצוותים קיימים).
איך זה עובד? 
 
  • הנציגים הרפואיים נמצאים על ה – pay roll  של חברת MTM.
  • בכל פרויקט MTM מקימה צוות תעמולה המתאים לדרישות קהל היעד והמוצר.
  • הצוות מנוהל ומלווה מקצועית על ידי ראש צוות מטעם MTM למקסום פעילות התעמולה, ובשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח.
  • הצוות עובר הדרכה עיונית / מקצועית והכשרה בתחום המכירות.
  • חברת MTM מעורבת במידת הצורך (ע"פ דרישת הלקוח), בחשיבה על המסרים השיווקיים, בחירת קהל היעד לתעמולה, מייעצת בכל הקשור לתכנית הפעילות, הפקת העזרים והכלים לתעמולה.
  • בכל חודש הלקוח מקבל דו"ח מפורט וניתוח תוצאות הפעילות שבוצעה, מסרים שהתקבלו במהלך השיחות והמלצות להמשך הפעילות.
  • בהמלצתנו, מדי תקופה החברות מבצעות מחקרים לבדיקת אפקטיביות התעמולה.

ב- MTM מנהלי פרויקטים וצוותי תעמולה עם ניסיון רב בתחום הפארמה:

המתודולוגיה בה אנו פועלים הינה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח-
  • קביעת מטרות הפעילות
  • עבודת הכנה לבניית התוכנית
  • בניית תכנית פעילות מותאמת תקציב וצרכיי לקוח

לקראת ביצוע הפעילות : 
  • הכנת החומר המקצועי והשיווקי.
  • גיוס הצוות בתהליך קפדני לשם התאמת המועמד לפרויקט הספציפי.
  • הכשרת הצוות על ידי MTM  במיומנויות המכירה והכשרה מקצועית על המוצר בשיתוף הלקוח.
  • יציאה לשטח
  • מעקב, דיווח וניתוח נתונים ללקוח